linneasandersson.blogg.se

29/10 2017 När jag inreder...

Kategori: Inredning

Jag har ett stort behov av att ha det som jag vill ha det runt omkring mig. Att känna välbefinnande när jag tittar mig omkring i mitt hem är A & O. Det måste se ut som jag vill. Jag älskar att titta i inredningstidningar och gå omkring i inredningsbutiker för att fynda. Snål är jag också såklart och jag älskar verkligen att hitta saker till ett riktigt billigt pris som kommer bli perfekt i vårt hem. 
 
Silvriga ljuslyktor - troligtvis fundade på Åhlens för runt 10kr/st 
Doftljus - inte alls något fynd utan ganska dyra ljus men de luktar så guddomligt. Jag har så svårt för doftljus i vanliga fall men detta luktar så otroligt gott. Till och med förpackningen är snygg och passar fantastiskt fint in i vårt exrarum på ovanvåningen. 
 
 
Blomma - hjärtan på tråd. Jag har ärvt denna efter mamma och gör allt vad jag kan för att hålla den vid liv. Krukan minns jag inte riktigt vart jag har köpt. Kanske har jag fått den. Tycker den är så fin. 
 
Blomma - älskar denna klargröna blomma som blir ännu grönare när man häller växtnäring på den. Ganska logiskt men jag är övertygad om att det är många som inte tänker på att när bladen tappar färgen behöver de växtnäring. Jag har ärvt den efter mamma och har lyckats få liv i hur många skott som helst efter den. Den skall finnas med hela livet. Krukan syns knappt men den är beige och jag har fått en annan blomma i den av mina elever på skolavslutningen. Den blomman lyckades jag dock inte hålla liv i. 
 
Kommentera inlägget här: