linneasandersson.blogg.se

5/3 2018 När måndagen kör slut på en...

Kategori: Foto/skapande/skrivande, Lloyd, Tankar

God kväll! 

Klockan är inte ens nio på kvällen och jag är helt slut. Det är inte det faktum att jag gått upp tidigt i morse och tränat utan jobbet. Men det är ungefär bara tre månader kvar till sommarlovet. Då ska jag skriva, hela sommaren ska jag skriva. Påbörjade manus skall skrivas färdigt, nya manus skall påbörjas och mitt liv skall åter igen bli kreativt. 

Well, nu ligger jag i sängen och skall fortsätta redigera mitt allra första manus. Det är färdigskrivet men måste finputsas. Troligtvis det sämsta med att vara lärare och producera manus själv - man är så van vid att rätta ihjäl texter och det är därmed svårt att låta bli att vara extra kritisk när det gäller en själv. 

I morgon skall Lloyd till veterinären också, han har en miniliten knöl ovanför örat. Hoppas det inte är något farligt. Jag klarar mig inte utan honom. Han är det finaste vi har! 

Sov gott 
// Linnéa 

Kommentera inlägget här: