linneasandersson.blogg.se

9/6 2018 Min förbannelse...

Kategori: Allmänt

God morgon!
 
Ja, jag kan ju inte sova på morgonen. Hela jag är helt felvänd när det kommer till tid. Jag är som tröttast vid 15-tiden på eftermiddagen och som piggast vid runt 04 på morgonen. Jag har ALLTID varit så och min mamma var likadan. Nu är klockan 06.40, det är lördag och jag har insett att det inte är lönt att ligga kvar i sängen.
 
 
Snart skall jag gå ut med hunden. Det är så otroligt varmt på dagarna nuförtiden så jag försöker passa på att gå extra långt tidigt på morgonen. Därefter skall jag till gymmet då de öppnar vid halvnio. Sedan finns inga direkta fasta planer men jag har miljoner saker som behövs göras. Det är cyklar som skall ut till försäljning, kläder som skall rensas, rabatter och land måste rensas and so it goes on. Funderar även på att ta en snabb tur till stan för att leta efter en festklänning till ett bröllop och en skolavslutnings-outfit. Mina, troligtvis, sista dagar som lärare närmar sig. Känns jättekonstigt men I have made my peace with it.
 
 
 
Ja nä, nu blir det hundpromenad...
 
//Linnéa
Kommentera inlägget här: