linneasandersson.blogg.se

25/6 2018 En nystart...

Kategori: Allmänt

God morgon! 


Klockan är 8.38 för att vara exakt. Jag har precis kommit hem från gymmet och tryckt i mig frukost. Tydligen har jag tryckt av larmet i morse jtan att märka det så jag kom inte upp fören vid 06. 

Dagens frukost bestod av: 

- 2 bovetekex
- 2 kokta ägg
- 1 mosad avokado med olivolja och kryddsalt 



Jag har börjat träna fastande vilket ger mig mer. Det är så skumt egentligen men min kropp verkar ha lättare för att använda lagrad energi en energi som skall brytas ner från mat i magen. Kanske är det för att jag har en hel del lagrad energi. Ja, det går inte att knussla med det faktumet - jag har för mkt fettför att min hälsa skall vara bra och det måste jag göra något åt. I do not judge någon annan utan detta är mina egna preferenser, vad som får mig att må braoch det ären vältränad kropp. Jag vill kunna röra mig obehindrat och jag kan inte det med för mkt bukfett t.ex. Så det är ett av sommarens projekt, att få min kropp att må bättre och stessa mindre. Jag skall även boka tid för att kolla upp mina hormonella balanser. 

Men nu blir det återigen hundpromenad!

//Linnéa 

Kommentera inlägget här: