linneasandersson.blogg.se

28/12 2017 När det inte blir som man har tänkt sig...

Kategori: Allmänt

Ja, jag lyckades ju knappast beta av min långa lista igår. Var totalt energilös. Idag är det annorlunda får jag nog erkänna. Har städat och organiserat kontoret och min mans garderob. Jag har ju turen av vara "ledig" i mitt jobb, tid då jag måste ta tag i allt jag inte orkar ta tag i när jag jobbar. När jag väl jobbar, då JOBBAR jag så otroligt mycket och orkar i princip ingenting annat.
 
Jag måste ha ordning på kontoret för att för huvudtaget kunna arbeta här och nu är det i alla fall ordning på skrivbordet. Måste fortfarande rensa i lådorna under skrivbordet (syns på den undre bilden).
 
Lådorna i bokhyllan skall bytas ut till lådor som är i samma färg eller mönster. Jag vet inte alls varför jag har köpt lådor i trehundra olika färger. Får lite krupp på mig själv när jag handlar. Likadant är det i garderoben. Jag använder i princip bara svart, vitt och rosa så varför köpa kläder i alla andra färger?! Bra fråga!
 
 
 
Jag var även nere i stan för att leta efter två lampor till kontoret och sovrummet. Jag hittade en som verkligen var jättefin men jag måste tänka igenom köpet eftersom lampan var ganska dyr. Till sovrummet hittade jag ingen. Var mycket besviken på utbudet. Jaja, jag får helt enkelt jaga vidare.
 
Nu måste jag göra mat, glutenfria pannkakor blir det nog! 
Kommentera inlägget här: